مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴۶ هزار تن گندم توسط ۹ مرکز خرید گندم در اسلام آباد غرب خریداری شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب با اعلام اینکه از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۴۶ هزار تن گندم توسط ۹ مرکز خرید گندم در اسلام آباد غرب خریداری شده است، گفت: اداره غله شهرستان به عنوان کارگزار دولت با نظارت بر مراکز خرید، محصول تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کند تا آنان بدون دغدغه در کمترین زمان محصول خود را تحویل و هزینه آن را دریافت کنند.

 کریمی بیان کرد: به منظور تحقق حمایت از کشاورزان گندم کار در سطح شهرستان و برای استمرار چرخه تولید این محصول،  از ابتدای فصل برداشت گندم ۹ مرکز خرید زیر نظر اداره غله شهرستان اقدام به خرید تضمینی گندم از کشاورزان کرده است.

او افزود: گندم خریداری‌شده با توجه به کیفیت و میزان سن زدگی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گفته این مقام مسئول در مدت زمان خرید استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسئول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در تمامی مراکز خرید الزامی است.

کریمی بیان کرد: به کمک بانک کشاورزی شهرستان شعبه مرکزی و حمیل از ابتدای فصل برداشت تا کنون تا یازدهم تیر ماه تمامی مطالبات گندمکاران شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.