پویش یکی از گروه های فعال اجتماعی و نیک اندیش جوانان کاشان با نام «سبد مهربانی» در چهارشنبه های امام رضایی در قالب توزیع پک کامل میوه برای کودکان محروم انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن بایعی، سرپرست گروه هماهنگی و توزیع کنندگان گفت:۴۲۰ پک کامل میوه فصلی توسط جوانان پویش «سبد مهربانی» چهارشنبه‌های امام رضایی در کاشان بین تعدادی از کودکان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

او با تاکید بر اینکه کاشان همیشه از پیشتازان امور خیرخواهانه بوده است و در قضیه کرونا و رزمایش همدلی خیرین کاشانی نیز کار‌های ماندگار و بزرگی را انجام داده است گفت: ما تعدادی از جوانان کاشانی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر مواسات، همدلی و رزمایش کمک مؤمنانه، طرح‌های کمک رسانی به افراد کم بضاعت و بی بضاعت را با نام سبد مهربانی جدیت در چهارشنبه‌هایی که مزین به نام حضرت امام رضا (ع) شده است دنبال کردیم.

به گفته بایعی، پک‌های میوه شامل گیلاس، موز، خیار، سیب، شلیل، هلو، طرقش، آلو، قیصی و آلوچه قرمز بود که با همراهی و حرکت جهاد گونه پویش سبد مهربانی چهارشنبه‌های امام رضایی بین کودکان و خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

این جوان فعال اجتماعی و خیر فرهنگی کاشانی، تصریح کرد: هدف از انجام این اقدام خداپسندانه و نیک اندیشانه شاد کردن دل بچه‌هایی است که خانواده هایشان توان خرید میوه‌های فصلی را ندارند.

بایعی، با بیان اینکه تمام مبالغ میوه از طریق مردم خیر نیک اندیش و بنک داران میوه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال تهیه شده است افزود: با اجرای پویش سبد مهربانی مزین به نام مبارک امام رضا علیه السلام در روز‌های چهارشنبه همیشه سعی بر این داریم تا این نوع حرکت‌های خودجوش را در بین مردم بویژه اقشار غنی و درآمد کاشان نهادینه کنیم.

او، با اشاره به شرایط فعلی که در کل جهان همچنین در ایران برای همه مردم حاکم شده است گفت: این شرایط یک آزمون الهی در این برهه حساس کنونی برای ما در خدمت به محرومان و رسیدگی به نیازمندان است.

سرپرست گروه هماهنگی و توزیع کنندگان، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا که قشر نیازمند جامعه با مشکلات زیادی مواجه شده است خدارو شکر تاکنون از طریق پویش سبد مهربانی در فضای مجازی با مشارکت مردم کاشان توانسته ایم ۴۰۰ بسته معیشتی و خوراکی، ۲۰۰ دست لباس برای بچه‌های نیازمند، ۴۰۰۰ هزار نان سنگک و سایر اقلام را بین خانواده‌های محروم در کاشان توزیع کنیم.

به گفته او، کمک‌های خیرخواهانه به همنوع از مصادیق سبک زندگی اسلامی و توصیه‌های قرآنی و روایی ما است که افزون بر مدیریت و ساماندهی مشکلات و کمبود‌ها در بحران‌ها مایه برکت، توزیع عدالت اجتماعی و الگوبرداری دیگر جوامع از از جوامع اسلامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار