معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ؛

۶ هزار حلقه لاستیک به ناوگان عمومی جاده‌ای در قم اختصاص یافت

سالاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون،حواله دریافت ۶ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک ناوگان عمومی جاده‌ای در استان قم صادرشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمید سالاری معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در خصوص توزیع لاستیک در بین ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: لاستیک‌ها درهفت سایز مختلف بوده که بیشترین تعداد حواله صادرشده متعلق به لاستیک‌هایی با سایز ۳۱۵ است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درادامه به شرایط و روند صدور حواله دریافت لاستیک‌ها اشاره کرد و یادآور شد: متناسب با تعداد لاستیک‌های تخصیصی به استان، انجمن صنفی رانندگان کالا و مسافر، نسبت به صدور حواله دریافت لاستیک برای آن دسته از مالکانی که شرایط مندرج در آیین نامه را احراز کرده باشند اقدام می‌کند.

سالاری  در خصوص نوع لاستیک‌های توزیعی بیان کرد: لاستیک‌های تخصیص یافته که توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت تهیه و در شبکه توزیع قرار داده می‌شوند از دو نوع خارجی و ایرانی است که نوع خارجی آن به بهای ارز دولتی بوده و لاستیک‌های ایرانی نیز براساس نرخ مصوب در اختیار مالکان ناوگان جاده‌ای قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم شرایط دریافت حواله را شامل دارا بودن کارت هوشمند، پلاک استانی و پیمایش مکفی ناوگان دانست و عنوان کرد: مهمترین فاکتور در نظام توزیع عادلانه لاستیک‌ها، اولویت بندی بر اساس پیمایش ناوگان است.

بالغ بر ۶۴۴۵ نفر راننده در عرصه ناوگان عمومی جاده‌ای استان قم به فعالیت مشغول بوده که از این تعداد ۴۷۴۷ نفردر بخش حمل و نقل کالا و ۱۶۹۸ نفر دیگر در بخش جابجایی مسافر به انجام وظیفه مشغول هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار