نماینده ملایر درباره تحت تأثیر قرار گرفتن موضوع تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از بررسی اعتبارنامه تاجگردون تذکر داد.

تشکیل کمیسیون حمایت از تولید ملی تحت تأثیر التهاب بررسی اعتبارنامه قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت اسلام احد آزادیخواه، نماینده ملایر در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به هیئت رئیسه و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ریاست وقت جلسه گفت: ما در آستانه تصمیم‌گیری درباره تشکیل کمیسیون ویژه «حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار» هستیم. برابر با ماده ۴۰ قانون آیین نامه داخلی مجلس یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های مجلس در حال تصمیم‌گیری است.

او ادامه داد: اگر این کمیسیون با حداقل ۱۵ نفر از نمایندگان تشکیل شود، تا ۴ سال در حوزه تولید ملی و در سال جهش تولید، به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، باید درباره بهبود فضای کسب و کار حرف بزنیم، قانون‌گذاری و نظارت کنیم و البته برنامه بیاوریم.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: هیئت رئیسه وظیفه اداره مجلس را دارد و در این فضا که متأثر از دستور قبلی مقداری التهاب آور بود، به نظر می‌رسد به دستور کمیسیون ویژه توجه نشده است.

پیش از این دستور، نمایندگان مجلس موضوع بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت را در دستور کار داشتند.

نماینده ملایر گفت: هیئت رئیسه می‌توانست مجلس را مدیریت کند. همکاران تاکنون از حال و هوای دستور قبلی خارج نشدند و  به صحبت‌های آقای زارع دقت نکردند و این کم لطفی است.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی هم در پاسخ به نماینده ملایر بیان کرد: این تذکر وارد است و از همکاران می‌خواهم بنشینند و این عدم سمع مطالب مورد تذکر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار