استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدامات خوبی در زمینه اشتغال، مسکن و معیشت جامعه ایثارگری در دست اقدام است که در موعد مقرر اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در نشست بررسی وضعیت مسکن و اشتغال ایثارگران گفت: حوزه اقتصادی استان باید با مشاوره و تسهیل گری، شرایط را برای توانمندسازی ایثارگران فراهم کند تا اشتغالی که در شـأن این عزیزان باشد، ایجاد شود.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و برنامه‌های توسعه محور دولت در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی، فرآوری محصولات استراتژیک، معادن، انرژی‌های پاک وصنایع دستی ظرفیت‌های اشتغال زایی فراوانی وجود دارد که نباید از آن غافل شد.


  • بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام مشاغل فاقد بیمه برای دریافت تسهیلات


نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: برای اولین بار در کشور و در راستای ایجاد اشتغال و تولید انرژی‌های پاک، هفت هزار و پانصد پنل خورشیدی در استان ایجاد خواهد شد که دو برابرِ تعداد پنل‌های خورشیدی کل کشور است و حداقل یک میلیون تومان در ماه برای هر خانواده درآمدزایی دارد.

استاندار افزود: در بخش احداث هزار هکتار گلخانه در استان نیز که واگذاری زمین و تخصیص آب آن انجام شده است، فرصت‌های شغلی خوبی وجود دارد که می‌توان از آن بهره‌مند شد.

معتمدیان هدف گذاری ۲۰ هزار مسکن شهری و روستایی را اقدامی جهادی برشمرد و تاکید کرد: ساخت ۱۰ هزار مسکن روستایی، مهاجرت معکوس و تثبیت جمعیت در روستا‌ها را به دنبال داشت که با تلاش جهادی حوزه عمرانی استان، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) محقق شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.