نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی از وضعیت گرانی چادر مشکی و نایابی لباس‌های عفاف و حجاب انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی امروز در دیدار مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: وقتی چادر تبدیل به لباس‌های زننده و کوتاه شده باید بر خود بلرزیم و خوابمان نبرد، این قضیه از مسلسل‌های رضاخان بسیار خطرناک‌تر است.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: متاسفانه انواع لباس‌های غیرمتعارف و غیراسلامی در سطح بازار وجود دارد، اما اکنون گرانتر از همه چادر مشکی و نایاب‌تر از همه لباس‌های عفاف و حجاب است؛ مسجد می‌تواند در این زمینه از مسئولان مطالبه کند.
آیت الله عبادی افزود: باید در زمینه عفاف و حجاب از اساتید دانشگاهی و فرهنگیان کمک گرفت و همراه با ائمه جماعت در مساجد و همه فضا‌های جامعه به این مسئله مهم پرداخته شود.


  • بیشتر بخوانید

بازگشایی مساجد صرفاً برای شب‌های قدر


نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ماجرای کشتار مظلومانه مردم در مسجد گوهرشاد، شناسایی یک مسئله استعماری برای تسلط استعمار غرب بر جهان بود و کارشناسی کرده‌اند که اگر بتوانند زنان مسلمان را از عفاف و حجاب دور کنند، یعنی کشور را تصرف کردند و کار رضاخان مقدمه تغییر فرهنگ مردم بود.

آیت الله عبادی به ناکام ماندن دشمن در زمینه ضربه زدن به نظام اشاره کرد و افزود: دشمنان به دنبال گرفتن فرصت‌ها از انقلاب اسلامی هستند تا آرمان‌های انقلاب که همان اسلام است در جامعه پیاده نشود، البته دشمن به اهدافش نرسیده و ما نیز کامل به آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیده ایم.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر اهمیت نقش مسجد در تحکیم بنیان خانواده خاطر نشان کرد : تفکر فمنیست به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در بین زنان و مردان و فروپاشی خانواده‌ها است، این تفکر یک حرکت استعماری برای تسلط بر مردم از طریق فروپاشی خانواده‌ها است.

آیت الله عبادی افزود:استعمار می‌خواهد زنان جامعه ما را از اعتقاداتش و محیط خانواده و پرورش و تربیت فرزند دور کند و متاسفانه ما هیچ برنامه‌ای در مقابل استعمار نداریم در حالی که مسجد می‌تواند در همه این زمینه نقش ایفا کند، اما نیازمند کار جهادی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.