معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: دو پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری از ابتدای سال تاکنون در اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی روند صدور پروانه بهره‌برداری به تاسیسات گردشگری اردبیل گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۵ تیرماه امسال دو مورد پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری شامل یک واحد هتل آپارتمان و یک مجتمع آبدرمانی صادر شد.

او با اشاره به تمدید پروانه بهره‌برداری ۳۹ مورد از تاسیسات گردشگری استان در این مدت بیان کرد: این تاسیسات شامل ۳۱ واحد هتل آپارتمان، سه مورد دفتر خدمات مسافرتی، دو مورد مهمانپذیر، یک مورد مجتمع بین‌راهی، یک مورد آبدرمانی و یک مورد مجتمع گردشگری بوده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل صدور هر گونه پروانه بهره‌برداری برای تاسیسات گردشگری در سطح استان را منوط به اخذ تائیدیه تشکل‌های مربوطه دانست و گفت: این اقدام گامی در راستای ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکل‌هاست.

فرشی از اتخاذ تمهیدات اساسی برای برخورد با تاسیسات گردشگری متخلف خبر داد و افزود: انتظار می‌رود تا این تاسیسات همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا از هر گونه مشکل در این حوزه جلوگیری شود.

او از تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری استان اردبیل خبر داد و گفت: از ظرفیت سازمان‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری برای نظارت در این حوزه بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.