سرهنگ علی محمدی رادیو را همپا و همراه نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ قانونمداری در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در مراسم استقرار و پوشش انتظامی مرکز رادیویی صالح آباد با برنامه سازان صدای مرکز استان ضمن تاکید بر اهمیت رسانه در مشارکت مردم در تامین امنیت و قانونمندی، خاطرنشان کرد: مشارکت رادیو و نیروی انتظامی در اطلاع رسانی، اعلام هشدار‌های انتظامی، ترافیکی و تولید نمایش‌های رادیویی با موضوعات اجتماعی نقش موثری در آگاه سازی شهروندان و کاهش جرائم داشته است.

او افزود: یکی از اهداف نیروی انتظامی بهره‌گیری از رسانه‌های فراگیر و پرمخاطب برای برقراری ارتباط با مردم، جهت افزایش هوشیاری و آگاهی عمومی در مواجهه با مخاطرات و زمینه‌های ارتکاب تخلفات و در نتیجه کاهش جرایم و دستیابی به امنیت پایدار است.

این مقام انتظامی با اشاره به لزوم تعامل پلیس و رسانه ملی برای آموزش صحیح به شهروندان در راستای پیشگیری از آیسب‌های اجتماعی، اظهار کرد: همکاری نزدیک پلیس و رادیو می‌تواند نقش مهمی در کنترل آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در سطح اجتماع داشته باشد.

سرهنگ علی محمدی بیان کرد: پلیس برای پیشبرد ماموریت‌های خود در راستای خدمات رسانی بهتر در جامعه به همکاری رسانه پرمخاطبی مانند رادیو نیاز دارد.

او با اشاره به اینکه پلیس در هر شرایطی انتقادات و پیشنهادات را با آغوش باز می‌پذیرد، اعلام کرد: مردم به عنوان چشم پلیس می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۷ با نظارت بر عملکرد پلیس و ارائه انتقاد و پیشنهاد، در ارتقا خدمت‌رسانی موثر باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.