مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستا‌های استان در ابعاد مختلف توسعه می‌یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان در بازدید از طرح‌های عمران روستایی شهرستان بویراحمد گفت: دغدغه توسعه روستا‌های این استان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را داریم و روستا‌ها در ابعاد مختلف توسعه می‌یابند.
 
حسین جنتی با اشاره به اینکه توسعه نیافتگی روستا‌ها موجب عقب ماندگی شهر‌ها می‌شود، افزود: بنیاد مسکن با توجه به سطح بندی و فازبندی روستا‌های دارای طرح هادی نسبت به انتخاب محور توسط دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی با هدف اجرای بهتر طرح بهسازی اقدام می‌کند.
 
او بهسازی معابر و ارتقاء کیفیت سطح روستا‌ها را از اهداف اصلی طرح‌های بنیاد مسکن عنوان کرد و ادامه داد: تلاش ما بهره مندی تمام روستا‌های محروم شهرستان از مزایای این طرح‌ها بوده و در روستا‌هایی که اجرای طرح هادی انجام می‌گیرد باید تمام مسائل و مشکلات در همه جوانب به‌طور هم زمان تعیین تکلیف شود تا روستا‌های مورد طرح در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی رشد یابند.
 
جنتی اضافه کرد: بسیاری از روستا‌های استان که محرومیت و عقب ماندگی مشخصه اصلی آنان در گذشته بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی به نماد آبادانی، پیشرفت و توسعه تبدیل شده‌اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با تشریح عملکرد بنیاد مسکن در روستا‌های شهرستان بویراحمد بیان کرد: برای اجرای طرح هادی روستا‌های این شهرستان در مجموع ۵۸۳ هزار و ۳۹۵ میلیون ریال هزینه شده که در مجموع ۲۷ هزار و ۵۷۵ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۵ هزار و ۹۷ نفر از مزایای آن بهره‌مند شده اند.
 
امیدوار صدور سند مالکیت برای مساکن روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این روستا‌ها عنوان کرد و گفت: تا کنون ۱۳۵۳۸ خانه روستایی در شهرستان بویراحمد صاحب سند مالکیت شده‌اند.
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.