امام جمعه آسمینون گفت: یکی از اهداف استکبار جهانی تلاش برای مشغول ساختن کشورهاى محور مقاومت مانند ایران، عراق، لبنان و سوریه با مشکلات است.

تلاش دشمن مشغول کردن محور مقاومت با مشکلات استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه آسمینون نودژ گفت: ۲۱ تیرماه سالروز حادثه قیام مسجد گوهرشاد روز عفاف و حجاب است، مقوله عفاف و حجاب حاصل بروز و ظهور عملی دو فضیلت حیا و غیرت است، این دو از نشانه‌های اصلی ایمان هستند و بدون آن‌ها ایمان معنایی ندارد و پشت سر موج بدپوششی و بد حجابی، توطئه دشمن به خوبی دیده می‌شود.

امام جمعه نودژ بیان کرد: یکی از اهداف استکبار جهانی، تسلط بر جوامع مسلمان از طریق اشاعه فحشا و فساد است.

احمدی نیک اظهار کرد: روز دوشنبه ۱۶ تیرماه پیام کوتاه و پرمغز رهبر انقلاب اسلامى در پاسخ به اسماعیل هنیه منتشر شد با نگاهى به شرایط کنونى فلسطین و تحولات کنونى و پیش روى مى‌توان به اهمیت صدور این پیام بیشتر پى برد.

خطیب جمعه آسمینون گفت: اول اینکه رژیم صهیونیستى به‌خاطر مشغول بودن کشورهاى اسلامى به دعواهاى داخلى بین یکدیگر فرصت کنونى را بهترین فرصت براى توسعه اشغالگرى خود پنداشته است.

او افزود: دوم اینکه نمونه‌ى آن جنگ بی فایده‌ى کشورهاى اسلامى در لیبى با یکدیگر براى تصاحب منابع و منافع ملى این کشور است سوم اینکه مسابقه‌اى ننگ‌آور بین کشورهاى حاشیه خلیج فارس براى عادى‌سازى روابط با رژیم صهیونیستى در جریان است.

احمدی نیک‌گفت: تلاش دشمن بر این است تا کشورهاى محور مقاومت مانند ایران، عراق، لبنان و سوریه، کماکان با مشکلات متنوع داخلى و خارجى به خودمشغول باشند.

امام جمعه نودژ تصریح کرد: حکومت منحوس صهیونیستى با تمام توان و با عجله درصدد است تا قبل از انتخابات ریاست جمهورى  به‌خاطر ترس از راى نیاوردن ترامپ دو طرح شیطانى «معامله قرن» (پایتختى قدس براى اسرائیل غاصب) و «برنامه صلح» (الحاق کرانه غربى رود اردن) را کلید زده و اجرایى کند.

احمدی نیک ادامه داد: خوشبختانه حماقت صهیونیست‌ها در این مقطع به‌خصوص در ارائه طرح الحاق کرانه غربى، موجب نزدیک شدن گروه‌هاى فلسطینى و وحدت راهبردى بین آنان براى مبارزه و مقاومت شدکه نمونه آن اتحاد فتح و حماس است.

امام جمعه آسمینون (نودژ) گفت: پیام رهبر انقلاب اسلامى درست به موقع و بهنگام و به جا صادر شد و موجى از امید را در فلسطین به‌وجود آورد و در شرایط حساس کنونى که فلسطین یکى ازسخت‌ترین و پیچیده‌ترین ادوارمبارزاتى خود را سپرى مى‌کند.

خطیب نودژ بیان کرد: صدور این پیام، پیام‌هاى مهم و راهبردى را به جهان به‌خصوص جهان اسلام و بالاخص براى رژیم صهیونیستى مخابره مى‌کند اول اینکه مقاومت فلسطین تنها بر حمایت ایران تکیه کرده و به آن اعتماد دارد و دوم اینکه در شرایط کنونى اعلام حمایت مستقیم ایران انقلابى از فلسطین و آزادى این سرزمین مقدس از بحر تا نهر است و نکته سوم اینکه پیام ولى امر مسلمین به همگان- از دوست و دشمن- حکایت از این دارد که تلاش‌هاى دشمن در انحراف افکار عمومى بى‌اثر بوده و ایران انقلابى به‌عنوان محور مقاومت و رهبر انقلاب ازجایگاه راهبرى جبهه جهانى مقاومت - علیرغم همه مشکلات- اولویت اول جهان اسلام را مسأله فلسطین مى‌داند.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) بیان کرد: یکی از انتطارات مردم از مجلس انقلابی و جوان، پرداختن به اولویت‌های اصلی کشور و جامعه است که می‌توان به گرانی، تورم، مسکن، اشتعال، مبارزه با فساد و... اشاره کرد و پرهیز از پرداختن به حواشی و مسائلی که دردی از مشکلات مردم را دوا نمی‌کند.

او با اشاره به موضوع کرونا گفت: همگی نکات بهداشتی را رعایت نموده وتجمعات غیر ضروری، جشن‌های عروسی و مجالس عزا را برگزار نکنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار