انقلاب اسلامی ایران احیا گر فرهنگ عفاف و حجاب

خطیب جمعه اراک با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: انقلاب اسلامی ایران احیا گر فرهنگ عفاف و حجاب بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی خطیب جمعه اراک با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: انقلاب اسلامی ایران احیا گر فرهنگ عفاف و حجاب بود و از همان ابتدا با بی بندباری مبارزه کرد و برای خانواده، اخلاق و پاکدامنی ارزش بسیار والایی قائل است.

دری نجف آبادی افزود: دنیای غرب که ادعای تمدن دارد ، امروز در فساد اخلاقی غرق شده و عزت انسانی زیر سوال رفته و این مسئله مشکلات اساسی فراوانی را برای کشور های غربی ایجاد کرده است.

او تصریح کرد:اسلام همواره پرچم مبارزه با فساد به خصوص در بخش مسایل اخلاقی را برافراشته است و در هر نقطه از عالم که موضوع عفاف و حجاب را مورد توجه قرار نمی دهند به مخالفت می پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط کرونایی توسط همه مردم بسیار مهم است گفت: با توجه به اینکه مدتی است دوباره شاهد شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور هستیم از همه مردم تقاضا می شود حتما از ماسک استفاده کنند و دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند تا دوباره مجبور نشویم با اعمال محدودیت ها برخی از بخش ها را تعطیل کنیم .

آیت الله دری نجف آبادی افزود: قطعا تعطیلی ها خسارت های اقتصادی فراوانی به همراه دارد پس بهتر است با مراقبت های زیاد از اضطراری شدن شرایط جلوگیری نماییم.

امام جمعه اراک با قدردانی از همه تلاش های کادر درمان گفت: این عزیزان جانانه و با شجاعت فراوان در مسیر درمان بیماران کرونایی حرکت می کنند و به عنوان مدافعان سلامت ماه هاست که کار درمان بیماران کرونایی را برعهده دارند و مردم نباید با بی مسئولیتی زحمت این عزیزان را بیشتر کنند و موجبات خستگی بیشتر آنها را فراهم نمایند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.