معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از تعطیلی کلیه مراسم های عروسی و عزا با تشدید شیوع کرونا در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: با افزایش شیوع بیماری کرونا در خراسان شمالی و قرمز شدن وضعیت تعدادی از شهر‌های استان، این تصمیم در ستاد استانی کرونا گرفته شد.

حیاتی افزود: با توجه به شرایط هشدار در استان  زدن ماسک در اماکن سرپوشیده و ادارات اجباری است و دستگاه‌ها موظف هستند از ارائه خدمات به کسانی که ماسک نمی‌زنند، خودداری کنند.

او همچنین از لغو برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه‌ها در شهر‌های بجنورد و گرمه خبر داد و گفت: گزارش‌های دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بجنورد و گرمه و قرمز شدن شرایط این ۲ شهرستان حکایت دارد که بر این اساس کلیه امتحانات حضوری دانشگاهی این دو شهرستان لغو شده است.


بیشتر بخوانید:


 

حیاتی با تاکید بر جدی گرفتن وضعیت هشدار قرمز استان،تاکید کرد: مردم استان باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ،زدن  ماسک و پرهیز از تردد‌های غیر ضروری در شهر ملزم کنند.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.