مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: پروژه تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر محوطه کارگاه‌ها و صنوف شهرک بیدک در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت : پروژه تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر محوطه کارگاه‌ها و صنوف شهرک بیدک در حال انجام است.

سیاوش وحدت در  بازدید از پروژه تکمیل زیر سازی وآسفالت معابر شهرک صنعتی بیدک بیان کرد : ۸۰۰ متر مربع، زیر سازی و آسفالت معابر محوطه کارگاه‌ها و صنوف شهرک صنعتی بیدک با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: تاکنون حدود ۸ کیلومتر از معابر سطح شهرک صنعتی بیدک آسفالت شده است و در صورت تامین بودجه فرایند تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر فرعی نیز در دستور کار قراردارد.


بیشتر بخوانید 


سیاوش وحدت به حمایت فرمانداران در تأمین بودجه استانی جهت تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی همچنین منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در صورت تأمین بودجه استانی، تکمیل زیر سازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی کلیه شهرک‌ها در برنامه اجرایی شرکت قرار خواهد گرفت.

یکی از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی تأمین امکانات زیرساختی از جمله زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری معابر اصلی و فرعی در سطح شهرک‌ها و ونواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی میباشد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.