فرشید فلاح گفت: فعالان مراکز و کسب و کار‌های فرهنگی و هنری که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سامانه کارا برای ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فاقد بیمه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای پیش بینی شده و مراکز و کسب و کار‌های فرهنگی و هنری که بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده اند باید به این سامانه مراجعه و ثبت نام نمایند.

او با تاکید براینکه در صورت مراجعه نکردن این تسهیلات به سایر بخش‌ها اختصاص می‌یابد و بخش فرهنگ و هنر از آن محروم می‌شوند خاطرنشان کرد: فعالان کسب و کار‌های فرهنگی در این استان برای نامنویسی در این سامانه اقدام و در این امر تعجیل نمایند.

در اطلاعیه که از سوی دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده از صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای فاقد کد بیمه و کارگاه تأمین اجتماعی دعوت شده برای دریافت تسهیلات کرونایی به سامانه کارا مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ارسال پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۱۲ تیرماه آغاز کرده است و متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.