دو عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از هزینه جانی و مالی ادامه جنگ در عراق و افغانستان، از رئیس‌ جمهوری این کشور خواستند که سربازان آمریکایی را هرچه زودتر به خانه بازگرداند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دو عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از هزینه جانی و مالی ادامه جنگ در عراق و افغانستان، در نامه ای از دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری این کشور خواستند که سربازان آمریکایی را هرچه زودتر به خانه بازگرداند.

توماس مسی ریدز، نماینده کنتاکی و اندی بیگز، نماینده آریزونا در این نامه ادامه حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق را غیر ضروری و بی ربط به آمنیت ملی آمریکا دانستند.

در این نامه که به تازگی نشر شده آمده است: «از شما درخواست می‌کنیم که فورا تمام نیروهای نظامی آمریکا را از افغانستان و عراق خارج کنید. عراق و افغانستان هیچ جنگ افزاری ندارند که برد آن‌ها به قاره آمریکا برسد. علاوه بر این، هیچ یک از این دو کشور برای امنیت ملی ایالات متحده حیاتی نیستند.»

این دو نماینده جمهوریخواه به ترامپ هشدار داده اند که اگر ما درگیر جنگ مداوم در عراق و افغانستان بمانیم، ایالات متحده قدرتی بزرگ باقی نخواهد ماند».

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار