دادخواه گفت: ۸۰۰ هزار نفر از هم استانی‌ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی استان به مناسبت هفته تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: از جمعیت یک میلیون و سیصد هزار نفری قم ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی هستند.

دادخواه فعالیت تامین اجتماعی استان را در ۴ شعب اصلی، ۵ کارگزاری، ۳ درمانگاه و یک بیمارستان عنوان کرد و افزود: با شیوع بیماری کرونا شعب بیمه‌ای در سطح استان ملزم به ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین شدند.

او اشاره‌ای به افزایش حقوق ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزارتومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۹ داشت و گفت: دولت امسال نزدیک به ۳۲ هزار میلیارد تومان بودجه برای افزایش حقوق بازنشستگان سراسر کشور اختصاص داده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مبلغ معوقی کارفرمای کارگاه‌های سطح استان به تامین اجتماعی را ۲۴۰ میلیاردتومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ از طریق اقساط از کارفرما‌ها دریافت می‌شود.

در ادامه این جلسه معاون درمان تامین اجتماعی استان گفت: براساس آمار‌ها افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بیش از ۵ میلیون مراجعه به درمانگاه‌های تامین اجتماعی و نزدیک به ۲ میلیون مراجعه به بیمارستان امام رضا (ع) داشتند.

علیمحمدی اشاره‌ای به فعالیت ۴۵ روزه بیمارستان امام رضا (ع) در ایام کرونا داشت و افزود: در این مدت این بیمارستان پنج هزار و ۱۰۰ بیمار را پذیرش کرد.

او افزود: نوبت دهی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان از طریق موبایل، تلفن ثابت و اینترنت تا ۹۰ درصد غیرحضوری انجام می‌شود.

۱۹ تا ۲۵ تیر ماه با عنوان هفته تامین اجتماعی نام گذاری شده است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار