فعالان عرصه رسانه در تولید محتوای برتر جهت ارتقاع فرهنگ و آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.

تلاش فعالان عرصه رسانه در تولید محتوای برتربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، توسلی زاده رییس کل دادگستری بر همکاری رسانه‌ها جهت تولید محتوا فرهنگی تاکید کرد و گفت : خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با تولید محتوا جهت ارتقاع فرهنگ و آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.

او گفت : مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۸۳۳۸۲۱۱۱۷۰ به صورت ۲۴ ساعته هرگونه آسیب، خبر جرائم با اهمیت، مشکل در پرونده‌های قضایی و ... را با ما در میان بگذارند.

او با اشاره به اینکه طی ماه گذشته بیش از ۴۰۰ تماس با سامانه تلفنی فوق با دادگستری انجام شده است، افزود: تمامی تماس‌ها به صورت جد پیگیری و نتیجه پرونده به فرد تماس گیرنده اعلام میشود.

رییس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: صلح و سازش بین مردم در دستور کار ما قرار دارد و تمام پرونده‌ها را در این راستا هدایت می‌کنیم و به گفته رییس قوه قضاییه هر برنامه‌ای که منتهی به سازش شود از آن حمایت خواهیم کرد.

توسلی زاده یکی از شاخصه‌هایی که دادگستری به دنبال آن است پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرم در جامعه کیفری است که به دنبال این هستیم که قضات را از نظر فکری و ذهنی با خودمان همراه کنیم که امروز زندانی و مجازات کردن نباید آسان باشد و درصددیم ذهن قضات را نسبت به بازداشت کمتر نماییم.

توسلی زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص شکایت مدیران دستگاه‌های دولتی از اصحاب رسانه گفت: رسانه باید مطالبی را که می‌نویسند اثبات نمایند و مدیران نیز باید از انتقاد سازنده استقبال کنند چه بسا که باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.