زارع در دیدار با خانواده شهید پیروی از شهدای مبارزه با قاچاق کالا گفت:شهیدان عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجاهدانی راست قامت در عرصه‌های اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان به مناسبت ایام گرامیداشت سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با خانواده این شهید گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب افزایش روحیه معنوی می‌شود و ما مسوولان نیازمند دیدار با خانواده شهیدان هستیم تا با تقویت روحیه ایثار و شهادت به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت رسانی کنند.

او جامعه امروز را مدیون ایثار، افتخارآفرینی و رشادت‌های شهیدان دانست و افزود: باید برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در اذهان جامعه اهتمام بیشتری شود.

استاندار گیلان  با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: شهیدان مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز، مجاهدانی راست قامت در عرصه‌های اقتصادی هستند که با همان روحیه شهدای جنگ تحمیلی، برای برقرار شدن اقتصادی سالم در کشور فداکاری کردند.

 زارع،  قاچاق کالا، نزد افکار عمومی به عنوان تلاشگران عرصه امنیت اقتصادی شناخته می‌شوند و احترامی والا دارند.

در پایان این دیدار، استاندار گیلان لوح سپاسی به خانواده شهید پیروی اهدا کرد.

شهید ناصر پیروی رئیس اداره طبیعی شهرستان ماسال و جنگلبانی با مدیریت جهادی در گیلان بود که با ایجاد وفاق و همدلی و استفاده مناسب از مشارکت خوب مردم، فعالیت شایان توجهی در پاسداشت انفال الهی داشت و منابع طبیعی منطقه داشت، اما سودجویان و دست اندازان به سرمایه‌های ملی ایران اسلامی، این تلاش‌ها را برنتابیده و به قصد حذف وی، در صبحگاه هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ او را به شهادت رساندند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.