مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و دوم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و دوم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای موبایل

سرهنگ عزیزالله دارایی جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه گران قیمت در پوشش خریدار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: در بررسی اظهارات ۳نفراز مالباختگان مشخص شد که سارق، مالباختگان را از طریق سایت دیوار شناسایی و انتخاب کرده و در ادامه با آن‌ها به بهانه خرید گوشی تلفن همراه در جلوی عابربانک‌هایی که معمولا در نقاط خلوت بوده قرار ملاقات می‌گذاشت و پس از حاضر شدن فروشنده جلوی عابر بانک، سارق بلافاصله با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی آن‌ها می‌کرد و از محل متواری می‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان افزود: خوشبختانه ماموران آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی ضمن هماهنگی قضایی سارق را در مخفیگاهش شناسایی و تعداد ۴ دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف کرد.

سرهنگ دارایی در پایان با بیان اینکه سارق در مواجه با ۳ نفر از مالباختگان ضمن اعتراف به سرقت‌های ارتکابی به ۵ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد گفت:علیه متهم پرونده تشکیل و به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.