مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نجاتگران هلال احمر به ۱۲ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام نُه عملیات امدادی در هفته گذشته از سوی نجاتگران هلال احمر استان یزد خبر داد و گفت: این عملیات‌ها شامل دو عملیات جاده ای، یک مورد خدمات شهری، چهار مورد خدمات حضوری، یک مورد عملیات صنعتی و کارگاهی و یک مورد عملیات کوهستان است.

او مجموع حادثه دیدگان را ۱۲ نفر اعلام کرد که در مجموع چهار نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، پنج نفر در خدمات حضوری، یک نفر در خدمات شهری، یک نفر در عملیات صنعتی و کارگاهی و یک نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

او بیان کرد: ۳۱ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب نه تیم به همراه چهار دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای دو مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۲ دقیقه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۴۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه اعلام کرد.

او گفت: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده به همت نیرو‌های امدادی از تاریخ ۱۴/۰۴/۹۹ الی ۲۰/۰۴/۹۹ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.