سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان کوثر از تشکیل قالب گشت ‌های مشترک و تلفیقی برای نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌ رسانی در شهرستان کوثر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جهانگیر شهبازی صبح امروز، 23 تیرماه در جلسه بررسی نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان کوثر اظهار کرد: تمامی تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان در سطح شهرستان مورد نظارت و بازرسی مستمر قرار می‌گیرند.

او افزود: در راستای افزایش سطح کیفیت خدمات و بالا بردن میزان رضایت‌مندی  گردشگران و نیز بررسی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی مراکز که در حال ارائه خدمات از قبیل اقامتی، پذیرایی و آبدرمانی هستند در قالب این برنامه نظارت مداوم می‌شوند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کوثر در یکی از مسیرهای پرتردد و مهم گردشگری استان لزوم نظارت و بازرسی‌های پیگیرانه جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی گردشگران ضرورت دارد.

شهبازی گفت: این طرح با همکاری و مشارکت دستگاه‌های نظارتی و در قالب گشت‌های مشترک و تلفیقی اجرا شده و تلاش می‌شود تا از هر گونه تخلف در حوزه تاسیسات و مراکز گردشگری در شهرستان جلوگیری شود.

او عنوان کرد:گردشگران می‌توانند هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایات خود را از تاسیسات و مراکز گردشگری در سطح شهرستان به شماره ۰۴۵۳۲۹۴۲۴۶۶ اعلام کنند تا رسیدگی لازم و سریع در این حوزه انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.