مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری کلاهبردار فروش اقساطی یخچال فریزر در اینستاگرام

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه با هدف خرید لوازم خانگی با اقساط ۳۰ ماهه در یک صفحه اینستاگرامی اقدام به پرداخت ۵۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت کرده و هیچ کالایی برای او ارسال نشده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شاکی پس از مشاهده آگهی فروش اقساطی لوازم خانگی با آگهی دهنده تماس گرفته و درخواست یک دستگاه یخچال فریزر کرده که بنا به درخواست فروشنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت واریز و علاوه بر اینکه هیچ کالایی ارسال نشد، فروشنده اقدام به حذف صفحه اینستاگرامی کرده و پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

او افزود: با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند، همچنین به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند آخرین و به روزترین آموزش‌های لازم درخصوص استفاده صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir دریافت کنند.
 

دستگیری ۲۵ متهم تحت تعقیب قضائی در"فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: طرح دستگیری متهمان متواری و محکومان تحت تعقیب قضائی با هماهنگی‌های لازم اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۵ متهم تحت تعقیب قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
 
دستگیری کلاهبردار فروش اقساطی یخچال فریزر در اینستاگرام / دستگیری ۲۵ متهم تحت تعقیب قضائی در


سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، نزاع و درگیری، سرقت، توهین وتهدید، فروش مال غیر، مزاحمت تلفنی، اتهامات مالی و مواردی از این دست می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان اظهار داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد.
 

کشف بیش از ۷۰ کیلوتریاک در"نایین

سرهنگ "علی عرب مومنی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی وفرعی و اجرای طرح ایست و بازرسی به یک سواری پراید و یک پی کی مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق وتخصصی صورت گرفته ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، که بطرز ماهرانه‌ای درخودرو‌ها جاسازشده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
 

دستگیری سارق احشام وکشف ۵۲ رأس دام سرقتی در "خمینی شهر

سرهنگ " غلامرضا براتی اظهار داشت:در پی اطلاعات واصله مبنی بر به سرقت رفتن احشام یک دامداری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند ومؤثر خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک که در حال بار کردن دام زنده بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ۵۲ رأس دام در این خودرو بارگیری شده بود که در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد سرقتی هستند.

سرهنگ براتی تصریح کرد:در این راستا یک سارق دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه احشام کشف شده به مالک بازگردانده شد از مالکان احشام خواست، محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کرده و از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می‌کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید. نسبت به تجهیز نگهبانان به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه اقدام گردد، به نگهبانان و گارگران آموزش داده شود که هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند. هر چند وقت به صورت غیر مترقبه در طول شبانه روز از نگهبان‌ها بازدید وسرکشی نمایند، آمار احشام هر روز و هر شب کنترل شود.
 

کشف فلش مموری و مموری کارت‌های قاچاق در"مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "مبارکه" حین اجرای طرح ایست و بازرسی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک تویوتا کمری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزار و ۱۶ فلش مموری و مموری کارت خارجی که در صندوق عقب جاساز شده بود، کشف شد که راننده مدارک گمرکی و قانونی را ارائه نداد.

سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری راننده خودرو اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.