مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی صبح امروز با حضور امام جمعه و مدیر کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد.

 اورژانس اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مدیر کل بهزیستی استان کرمان در سالن اورژانس اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: بهزیستی یک مسیر مشخص است برای زیست و زندگی بهتر که این جهادی بزرگ است.

او در ادامه افزود: بهزیستی را می توان از زاویه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد؛ اگر از زاویه یک انسان نگاه کنیم کار بزرگی است و اگر از زاویه کمک به انسان بحران زده نگاه کنیم باعث می‌شود که این انسان بحران زده به زندگی طبیعی باز گردد که جهاد بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی بیان داشت:کارکنان این حوزه که خدمت به مردم می‌کنند درمسیر عبادت هستند و آدم‌های پر استرس و افرادی که به آن‌ها ظلم شده، افراد گرفتار و...  که به این مرکز مراجعه می‌کنند بستر عبادت برای شما فراهم می‌شود و کار دراین میدان عبادت است. 

مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: ۵۰ درصد پیگیری‌ مسائل اجتماعی در اورژانس اجتماعی به نتیجه مثبت رسیده است و افراد به خانواده باز پیوند داده شده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.