مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع بیش از ۷۳ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت حمل ونقل شهرستان پارس آباد گفت: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش افزود: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وثوقی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.