مدیرکل میراث فرهنگی، استان اردبیل گفت: با توجه بهوضعیت قرمز استان تمامی مراکز گردشگری، اقامتی و آبگرم‌های شهرستان سرعین به تعطیلی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می‌شود و سالانه گردشگران بسیار زیادی وارد مناطق مختلف استان می‌شوند پیگیری‌های لازم برای ارائه تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه گردشگری و کسب‌ و کارهای متضرر در اولویت قرار دارد.

او از تعطیلی مراکز گردشگری شهرستان سرعین خبر داد و افزود: با توجه به ورود وضعیت استان اردبیل در روزهای اخیر به وضعیت وخیم و قرمز تمامی مراکز گردشگری، اقامتی و آبگرم‌های شهرستان سرعین تا اطلاع ثانوی  تعطیل هستند.

فلاحی با اشاره به پیگیری ارائه تسهیلات حمایتی به مشاغل تعطیل شده تصریح کرد: با توجه به اینکه مشاغل مرتبط با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در موج اول شیوع کرونا در ماه‌های اسفند تا اوایل سال جدید نیز تعطیل شدند و در حال حاصر نیز شاهد وقوع این موضوع هستیم پیگیری ارائه تسهیلات حمایتی به مشاغل تعطیل شده از سوی استانداری انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر روش‌های حمایتی جدید بیان کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری در مناطق مختلف استان به ویژه در سرعین غالب است تعطیلی مشاغل مرتبط با آن مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری را برای فعالان این عرصه به وجود خواهد آورد، بنابراین حمایت از آنان امری ضروری است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.