بارش رگباری باران در خراسان رضوی/ پیش بینی تغییرات دمایی اندک در استان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده رگباری که از عصر دیروز در استان  آغاز شد  که طی امروز و فردا شدت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز گذشته تاکنون بارش‌های پراکنده در ۶ شهرستان خراسان رضوی شامل چناران، کاشمر، مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه و بردسکن گزارش شده است.

او افزود: بارش‌های پراکنده رگباری که از عصر دیروز در استان  آغاز شد که طی امروز و فردا به ویژه در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی شدت می‌گیرد.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در برخی از مناطق خراسان رضوی نیز پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده بیان کرد:  تغییرات دمایی در خراسان رضوی طی روز‌های آینده اندک است و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز دو درجه افزایش دارد و فردا به ۳۶ درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: نیشابور با کمینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۳ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار