عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه رفع موانع تولید می‌تواند سبب تسهیلگری در تولید شود گفت: جهش تولید نیازمند خرد جمعی و عزم جدی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران در مراسم تقدیر از صنعتگران استان سمنان با بیان اینکه رفع موانع تولید می‌تواند سبب تسهیلگری در تولید شود گفت: این تفکر نباید وجود داشته باشد که تنها وزارت صمت وظیفه و رسالت در قبال جهش تولید دارد.

او بابیان اینکه شعار سال نیازمند یک خرد جمعی و عزم جدی است تأکید کرد: تولیدگران امروز از نحوه برخورد مسئولان راضی هستند، اما نیاز به یک هماهنگی و خرد جمعی هستیم مثل آن چیزی که در ایام شیوع ویروس کویید ۱۹ و بیماری کرونا بودیم.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران بابیان اینکه جهش تولید صرفاً مخصوص وزارت صمت نیست بلکه مجموعه‌ای از عوامل در ارتقای آن دخیل هستند ابراز کرد: امروز یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی مقوله بدهی‌های بانکی است و در این راستا باید گفت متأسفانه رفتار بانک‌ها در قبال صنعتگران بدهکار اصلاً برخورد مناسبی نیست.

سهل‌آبادی با بیان اینکه همکاران ما در بخش صنعت در خصوص بدهی به بانک‌ها دچار مشکلات فراوانی هستند تأکید کرد: صنعتگران سعی کردند تا در ایام کرونا که حتی نماز جمعه بسته بود با تمام توان کارکرده و با رعایت موازین بهداشتی تولید را تعطیل نکنند حتی کمترین میزان بیکاری را در بخش صنعت در آن ایام شاهد بودیم، اما از سوی دیگر هم انتظار است تا مسئولان درازای این اقدامات، از صنعت دست‌گیری کنند.

او تأکید کرد: تأمین اجتماعی باید در این ایام به کمک ما بیاید تا اگر کارخانه‌ای نتوانست دیونش را به این سازمان بپردازد مشمول جریمه و بهره نشود نه اینکه مقدار قابل‌توجهی را بابت جریمه پرداخت کند آن‌هم در ایامی که کرونا باعث کاهش تولیدشده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.