استاندار کرمانشاه گفت : طرح آماده سازی و تغییر کاربری پادگان سروران، کاری ماندگار و خوب برای کرمانشاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه طرح آماده سازی و تغییر کاربری پادگان سروران کرمانشاه را یک کار بسیار مهم و ماندگار برای کرمانشاه دانست و گفت : این طرح که موافقت فرماندهی معظم کل قوا را به همراه دارد باعث عمران، توسعه و تحول در شهر کرمانشاه خواهد شد.

او گفت : این طرح از سال‌های گذشته مورد پیگیری قرار گرفته، اما اجرای آن به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این طرح گامی مهم برای عمران و حل مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه است که اجرای آن با توجه به وصل شدن به بزرگراه امام (ره) از یک طرف و ادامه مسیر از پادگان سروران، دلگشا _شهرک صادقیه به بلوار خلیج فارس کرمانشاه بسیار مهم و اثربخش است.

بازوند ادامه داد: در طرح کلی، جابجایی پادگان سروران و همچنین تغییرکاربری پادگان مورد مصوب قرار گرفته، اما موضوع مهم اجرای طرح، ادامه بزرگراه امام (ره) از مسیر این پادگان است که باید با سرعت مورد پیگیری قرار گیرد.

مقام عالی استان گفت: با هماهنگی نیروی زمینی ارتش و همچنین فرماندهی ارتش در منطقه غرب پیگیری‌های لازم را انجام داده ایم و خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده ایم که در سفر هفته آینده فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه این موضوع را نهایی خواهیم کرد.

بازوند افزود: این طرح، کار بسیار مهمی است که می‌تواند تحول خوبی در شهر کرمانشاه در زمینه تسهیل عبور و مرور ایجاد کند و اجرای آن از مطالبات مردم کرمانشاه است.

او با بیان اینکه موضوعات مرتبط با اجرای این طرح باید هر چه سریعتر بین ارتش و شهرداری کرمانشاه با توجه به سفر نزدیک فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش بررسی و دنبال شود، گفت: بعد از توافق شهرداری و ارتش، ما موضوعات لازم در کمیسیون ماده پنچ و همچنین شورای عالی شهرسازی را مورد پیگیری قرار می‌دهیم تا اجرای طرح هر چه سریعتر شروع شود.

او گفت: اجرای این طرح، طرحی برد برد برای مردم شهر کرمانشاه است که وظیفه داریم برای توسعه بیش از پیش کرمانشاه نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.