مدیر کل تامین اجتماعی کردستان:

کارگران موتور محرکه و ستون تولید هستند

قریشی گفت: کارگران موتور محرکه و ستون تولید هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صباح قریشی مدیر کل تامین اجتماعی کردستان در جلسه تشکل‌های کارگری و اعضای شورای اسلامی هماهنگی کار و اعضای هیئت مدیره کانون‌های انجمن صنفی کارگران ساختمانی کردستان با بیان اینکه کارگران موتور محرکه و ستون تولید هستند گفت: امیدوارم با تلاش مضاعف مسئولان و رشد اقتصادی و رونق تولید در سال جهش تولید، با بهبود وضعیت و رفع محدودیت‌های مختلف وضع معیشت کارگران بهتر شود.

قریشی با اشاره به ضرورت درنظر گرفتن تدبیر و برنامه برای اشتغال پایدار و ثابت برای نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر کشوری افزود: باید تمامی زنجیره‌های اقتصادی با یکدیگر دیده شود و همه حوزه‌های کارگری و کارفرمایی همتراز رشد نمایند.

در ادامه رئیس کانون شورای اسلامی هماهنگی کار کردستان گفت: تشکیل شورا‌های اسلامی کار منجر به افزایش تعامل بین کارگران و کارفرمایان شده است.

ابراهیمی حمایت مسئولین از جامعه کار و تلاش را بیش از هر زمانی لازم دانست و گفت: در شرایط کنونی با وجود تحریم‌های اقتصادی و شرایط بیماری کرونا کارگران بیشتر از هرزمانی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولین هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.