بیات در سفر به زرندیه گفت: سیاست وزارت صمت درایدورو برداشتن گام‌های بزرگ در تولید با مشارکت بخش خصوصی است.

بیات معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در حاشیه بازدید از صنایع زرندیه استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: سیاست وزارت صمت درایدورو بدین صورت است که با مشارکت بخش خصوصی صنایع را ایجاد کنیم ونسبت به سرعت تسریع و افزایش تولید گام‌های بزرگی را برداریم.

سیاست وزارت صمت در ایدرو مشارکت بخش خصوصی در تولید است

بیات افزود: در بخش‌های مختلف در حال مطالعه و بررسی امکان سنجی‌های تولیدی در بخش خودرو و صنایع مختلف هستیم و انشاالله هفته آینده خبر‌های آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم

او اضافه کرد: در صنایع خودروسازی در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه‌سازان هستیم به خصوص در حا لطراحی خودرویی به نام ((کا ۱۳۲)) هستیم که انشاالله امیدواریم تا پایان سال بخش عمده‌ای از آن را بتوانیم به منصه ظهور و تولید برسانیم.

معاون وزیر صمت بیان کرد: سرپرست وزارت صمت از ابتدایی که مسئولیتشان را بعهده گرفتند تلاش‌های گسترده‌ای را در دست انجام دارند و در حال طراحی پویش تولید و تداوم امید هستند که بر این اساس تا پایان سال هر هفته یکی از واحد‌های تولیدی که سرمایه گذاری شده و بخش جزئی از آن مانده به مرحله تولید برسانند.

او ادامه داد: هفته‌های گذشته مردم شریف ایران هر پنجشنبه شاهد افتتاح و بهره برداری واحد‌های مختلف بودند از جمله هفته گذشته در سیستان و بلوچستان چندین طرح بزرگ و خوب راه اندازی کردیم که یکی از آن‌ها کارخانه بافت بلوچ بود و همچنین همزمان با افتتاح این طرح‌ها بحث مربوط به کلنگ‌زنی و توسعه واحد‌های تولیدی را هم در برنامه داریم.

بیات با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید تصریح کرد: استان مرکزی بسیار ظرفیت‌های بالائی را دارد و بازدید‌هایی که در محدوده شهرک صنعتی مامونیه انجام دادیم فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای انجام شده است و کارخانه‌ها در حال احداث و ماشین آلات شان در حال نصب هستند و امیدواریم این فعالیت‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

بیات معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در سفر به استان مرکزی از یک مجموعه تولید انواع فوم در زرندیه با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر بهره برداری و از دو واحد در دست بهره برداری در شهرک صنعتی مامونیه دیدن کرد.

همچنین با حضور بیات در ناحیه صنعتی شهدای راونج شهرستان دلیجان یک واحد تولید انواع روغن صنعتی را با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال، زیربنای ۱۰ هزار متر مربع، ظرفیت سالانه ۳۰ هزار لیتر انواع روغن‌های صنعتی، دنده و تصفیه شده و ایجاد ۳۰ فرصت شغلی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار