برگزاری جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» خبر داد و گفت : این جشنواره در دو رده سنی ۹ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

او  با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجازی و ویژه پسران است افزود : مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پانزدهم شهریور ماه امسال اعلام شده است.

شیرازیان  بیان کرد: گروه‌های سرود باید تا پایان مرداد ماه نام گروه خود را به شماره ۶۶۰۰۰۹۹۸۶۳ پیامک و پس از دریافت لینک ثبت نام و آیین نامه فنی، فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کنند.


بیشتر بخوانید


او محور‌های این جشنواره را «نماز» شامل جایگاه، ضرورت، آثار، «افعال» شامل اذان، قنوت، رکوع و سجود، «پیوند نماز با مسجد، انقلاب، شهادت»، «پیوند نماز با خانواده، تعلیم و تربیت»، «پیوند نماز بااحیای ارزش‌های اخلاقی، دینی و ملی» و همچنین «عبادت، نیایش و ستایش» معرفی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: تمام آثار راه یافته به مرحله انتخاب در صفحه اینستاگرام جشنواره «ترنم الهی» منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.