مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه مطالعه مرحله اول سد «ساروخان» شهرستان جوانرود به پایان رسید، گفت: مجوز مطالعه مرحله دوم این سد نیز صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بهرام درویشی با بیان اینکه برای مطالعه مرحله دوم  پروژه سد ساروخان  به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که پیگیر این میزان اعتبار هستیم گفت: سد ساروخان می‌تواند آب شرب شهر جوانرود، کشاورزی و صنعت این شهرستان را تامین کند و هم طرحی برای رونق گردشگری جوانرود باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در خصوص تامین آب میان مدت شهر جوانرود نیز گفت: آب میان مدت این شهر از چاه‌های «تم تم» تامین و در این راستا یکی از چاه‌ها حفاری و برقدار شده است.

درویشی افزود: حفاری و تجهیز این چاه در تم تم برای شهرک صنعتی و آب شرب شهر جوانرود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در خصوص پروژه ایستگاه پمپاژ سفید برگ نیز گفت: ایستگاه پمپاژ سفیدبرگ از سال ۷۹ عملیات اجرایی آن شروع شده و به علت بی توجهی مسئولان وقت پیشرفت خوبی نداشته است.

درویشی بیان کرد: خوشبختانه امسال به جد دنبال این پروژه هستیم و پیمانکار آن انتخاب شده و از محل اعتبارات استانی ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات اجرایی آن اختصاص داده ایم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.