دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی گفت: تاکنون مجوزی برای دیدار‌های تدارکاتی تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر و دسته یک استانی صادر نشده است بنابراین فعالیت باشگاه‌ها غیرقانونی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین نیرویار دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی گفت: هیات فوتبال آذربایجان غربی تاکنون مجوزی برای انجام دیدار‌های تدارکاتی تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال و همچنین لیگ دسته یک فوتبال  استانی صادر نکرده است و تمامی مسئولیت انجام این دیدار‌ها بر عهدە خود باشگاه‌ها خواهد بود.

نیرویار افزود: برگزاری مسابقات بدون هماهنگی با هیات‌ها و کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا غیر قانونی است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

او ادامه داد: باشگاه‌های فوتبال در صورت تخطی باید مسئولیت هرگونه حادثه و ابتلای بازیکنان، مربیان و عوامل برگزاری به کووید ۱۹ را بر عهده بگیرند.

دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی گفت: فدراسیون فوتبال و ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری تمرینات و انجام مسابقات را تنها برای لیگ‌های کشوری در رده بزرگسالان صادر کرده است.

نیرویار افزود: در استان آذربایجان غربی تنها دو باشگاه نود ارومیه و سردار بوکان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حق تمرین و انجام دیدار‌های تدارکاتی را دارند.

او ادامه داد: در آینده نزدیک کیت تست‌های رایگان برای پیشگیری از ابتلای ورزشکارن به کرونا ویروس در اختیار تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.