رئیس سازمان غذا و دارو با حضور داوطلبانه در مرکز اهدای خون وصال، خون خود را اهدا کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با هدف کمک به بیماران نیازمند به خون در مرکز اهدای خون وصال حضور پیدا کرد.

در این آیین نوع‌دوستانه محمدرضا مهدی زاده مدیر کل انتقال خون استان تهران با تقدیر از حمایت‌های سازمان غذا و دارو در تامین ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای استفاده اهدا کنندگان خون، اظهار کرد: توجه ویژه به مجموعه انتقال خون از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، نشان دهنده رسالت مهم و خطیر برای تامین خون کافی و مورد نیاز بیماران است.


بیشتر بخوانید


او افزود: خوشحال هستیم که سازمان غذا و دارو در روز‌های سخت کرونایی در کنار ما و اهدا کنندگان خون است.

بیماران نیازمند به اهدای خون را در روزهای کرونایی فراموش نکنید

رئیس سازمان غذا و دارو هم با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ اهدای خون به عنوان یک ضرورت اخلاقی و اقدام حیات بخش، گفت: از همه کسانی که توان اهدای خون دارند، درخواست می‌کنم در این روز‌های سخت به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیماران نیازمند به خون را تنها نگذارند.

بنابراین گزارش، حسن ابوالقاسم‌گرجی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو در امور پشتیبانی و توسعه مدیریت و جواد شجاع‌فرد، مدیر کل حراست این سازمان هم در این کار انسانی و نوع‌دوستانه مشارکت داشتند و خون خود را برای رفع نیاز بیماران، اهدا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار