مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: هزار و ۴۶۷ مورد خدمت حقوقی در ۳ ماهه ابتدایی امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس، با اشاره به ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، در این باره اظهار کرد: تعداد ۸۲ مورد استعلام و اظهارنامه حقوقی، ۲۱۴ مورد تنظیم قرارداد و جمعا هزار و ۴۶۷ مورد خدمت حقوقی در  ۳ ماهه ابتدایی امسال به مددجویان ارائه شده است.

او با بیان اینکه هدف از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، حل مشکلات حقوقی آن ها است، ادامه داد: تنظیم و تدوین قرارداد، مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست و شکوائیه، لایحه دفاعی، شرکت در جلسات دادرسی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان فارس از فعالیت‌های اداره حقوقی کمیته امداد استان فارس است.

بذرافشان اضافه کرد: بیشترین خدمات ارائه شده بوسیله اداره حقوقی کمیته امداد فارس به مددجویان در امسال، بررسی و تنظیم قرارداد، پیگیری پرونده‌های دعاوی کیفری، حقوقی و خانواده و مشاوره حقوقی بوده است.

او بیان کرد: در حال حاضر ۳ شعبه حل اختلاف و ۱۴۵ وکیل در سراسر استان فارس به صورت رایگان و با هدف حل مشکلات حقوقی مددجویان با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند.

مدیر کل امداد فارس افزود: ۶۳ لایحه دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی، ۵۶ دادخواست و ۹ شکوائیه و انجام ۸۲ مورد مشاوره حقوقی به مددجویان از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در ۳ ماهه امسال است.

بذرافشان تصریح کرد: تعداد ۸۲ مورد استعلام و اظهارنامه حقوقی، ۲۱۴ مورد تنظیم قرارداد و جمعا ۱۴۶۷ مورد خدمت حقوقی در سال جاری به مددجویان ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار