شهردار میبد از رونمایی اولین پروانه ساختمانی ضد جعل در سامانه هوشمند شهرسازی در استان یزد خبر داد.

علیرضا نقوی شهردار میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: صبح امروز و با حضور نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از پروانه ساختمانی تک برگی بر روی اوراق ضد جعل رو نمایی و اولین پروانه صادر شد.

او افزود: از مشخصه‌های بارز این پروانه می‌توان به طرح برجسته نارین قلعه، آرم و متن شهرداری میبد در مرکز سند، طرح سه بعدی درخت سرو در پشت برگه و تغییر رنگ مشهود کل زمینه پشت در اثر حرکت گردشی کاغذ، بنفش و پررنگ شدن طرح زیلو در سمت راست پایین صفحه در اثر تابش نور خورشید یا لامپ یووی و برگشت به حالت عادی پس از قطع شدن نور اشاره کرد.

نقوی همچنین به پیشتازی شهرداری میبد در سامانه هوشمند شهرسازی اشاره کرد و گفت: بر اساس نیازی که در زمینه یکپارچگی شهرسازی در شهرداری میبد احساس شد، از سال ۹۷ پیگیری و قراردادی در این باره بسته شد و از اوایل سال ۹۸ این سامانه آغاز به کار کرد.

او افزود: این سامانه دارای دو بخش دسترسی کاربران و شهروندان است که شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون حضور در شهرداری از خدمات این سازمان نظیر ثبت درخواست پروانه ساختمانی و پیگیری مراحل انجام آن اطلاع پیدا نمایند.

شهردار میبد اظهار داشت: از جمله خدمات این سامانه پیش از پنج میلیون سند که اطلاعات، املاک، زمین‌ها و مستقلات شهر میبد در محدود خدمت پیش از سه هزار و ۲۰۰ هکتار است وارد شده و پیش از ۱۰۸ لایه تا به امروز بارگزاری شده که به زودی به ۱۵۰ لایه که از قبیل: آرای ماده پنج از سال ۸۵ تا امروز، آرای کمسیون ماده ۱۰۰ در بخش بدوی و تجدید نظر، دسترسی شهروندان به تصاویر سه بعدی از سطح شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار