به دنبال ظهور مجدد ویروس کرونا در استرالیا، فعالیت پارلمان این کشور به مدت دوهفته به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، پارلمان استرالیا به علت ظهور مجدد ویروس کرونا فعالیت‌های خود را به مدت دو هفته به حال تعلیق درآورد.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا امروز شنبه اعلام کرد با توجه به مشاهده موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و بیم از این که مبادا نمایندگانی که متعلق به مناطق آلوده به ویروس هستند، به شیوع بیماری دامن بزنند، فعالیت‌های پارلمان را به مدت دو هفته به حال تعلیق در می‌آید.

روز گذشته شمار موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ملبورن که دومین شهر پرجمعیت استرالیا محسوب می‌شود، از چهارصد نفر نیز فراتر رفت.

نخست وزیر استرالیا با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد دولت نمی‌تواند احتمال شیوع ویروس توسط نمایندگان را در کانبرا نادیده بگیرد. وی افزود: همه گیری کرونا تا کنون در پایتخت تحت کنترل بوده است. با این حال، شیوع ویروس در سیدنی و ملبورن در حال افزایش است.

با توجه به تصمیم جدیدی که دولت استرالیا درباره پارلمان اتخاذ کرده است، نمایندگان پارلمان این کشور که نشست‌های خود را هشتم ژوئن آغاز کرد تا ۲۴ اوت برگزار نخواهند کرد و به مدت دو هفته به حالت تعلیق در می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار