پیشرانه کاررا اس در پورشه ۹۱۱، ۶ سیلندر بوده به حجم ۳۸۰۰ سی سی که این پیشرانه قادر به تولید ۴۰۰ اسب بخار (hp) نیرو است.

 پورشه 911به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه - ۹۱۱ (Porsche ۹۱۱) محصولی لوکس دو در اسپرت (Luxury ۲Door Sport) است از کمپانی پورشه (PORSCHE) تولید شده است.

نخستین نسل از ۹۱۱ در سال ۱۹۶۳ رونمایی و عرضه شد و تا به امروز ۷ نسل از این خودروی پر طرفدار به فروش رسیده است. پورشه - ۹۱۱ (Porsche ۹۱۱) نسل هفتم در سال ۲۰۱۱ به نمایش در آمد و با کد ۹۹۱ شناخته می‌شود.

در طراحی ظاهری این نسل تلفیقی از خصوصیات کلاسیک به همراه پارامتر‌های مدرن و به روز طراحی به چشو می‌خورد که این سبک طراحی نشان دهنده اصالت ۹۱۱ است. پورشه - ۹۱۱ (Porsche ۹۱۱) مدل‌های متنوع و متفاوتی دارد که خودروی مورد بحث مدل کاررا اس است.

پیشرانه کاررا اس ۶ سیلندر بوده به حجم ۳۸۰۰ سی سی که این پیشرانه قادر به تولید ۴۰۰ اسب بخار (hp) نیرو است، همچنین این خودروی موتور عقب نیروی خورد را توسط یک جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک پورشه (PDK) به محور عقب منتقل می کند. از رقبای ۹۱۱ می‌توان به مرسدس بنز - اس ال (Mercedes-Benz SL) و سری ۶ ب ام و (BMW ۶-Series) اشاره کرد. شتاب اولیه مدل کاررا اس با جعبه دنده اتوماتیک ۴.۳ ثانیه است.

 پورشه ۹۱۱

موتور پورشه 911 GT ۳ چگونه است؟

موتور پورشه 911 GT ۳ به گیربکس ۷ سرعته PDK مجهز است و می‌تواند سبب ایجاد شتاب ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۳٫۲ ثانیه و بیشترین سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ثانیه شود. این یعنی کاهش شتاب این خودرو از ۳٫۸ به ۳٫۲ ثانیه. پورشه GT3 مجهز به گیربکس دستی شش سرعته ، در پیست مخصوص توانست زمان یک دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه را به ثبت برساند و این درحالیست که نمونه مجهز به جعبه دنده PDK معادل ۲۰ صدم ثانیه بیشتر طول کشید تا از خط پایان بگذرد.

 پورشه ۹۱۱

حتی با این وجود هم GT3 نسبت به لامبورگینی اونتادور SV، کوروت Z۰۶ به قدرت ۶۵۰ اسب بخار، مکلارن ۶۵۰S و لامبورگینی اوراکان ۶۱۰ اسب بخاری سریعتر عمل کرده است.

خط تولید پورشه ۹۱۱  در کارخانه مونتاژ PORSCHE را فیلم آورده شده است. چگونگی ساخت این ماشین الکتریکی و چگونه می‌توان ماشین هیبریدی ساخت را در فیلم زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۱ تير ۱۳۹۹
من فكر كنم يه اشتباه استراتژيك تو صنعت خودرو داريم ميكنيم
به نظر من به جاي اينكه دنبال زدن كپي موتور ال 90 و 206 باشيم بايد بگيم اول يه موتور به همون قدرت و همون مصرف بسازن ولو وزن و حجمش دو برابر اونا باشه بعد بريم سراغ فشرده كردنش چون ما بايد اول دانش فني ساختن اون موتورها رو بدست بياريم بعد بريم سراغ فشرده كردن و كوچيك كردن و نخوايم بيست تا پله رو با يه قدم طي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
یاد خط تولید هوشمند پراید 151 آپشنال افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
البته اينجا فقط مونتازه اصل توليد تو قالبسازي و ذوب فلزات و پرسها و تركيبات محرمانه شونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
چیه مارو دغ میدین . آره ما هم الان داریم پراید 30 سال پیش رو ناقص تر از 15 سال پیش تولید می کنیم به قیمت 100 سال بعد
آخرین اخبار