سردار حزنی گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه به منظور خدمت به محرومان ، بسیار مطلوب بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در آیین واگذاری همزمان ۱۶۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه در خدمت به محرومان در حد بسیار مطلوبی بوده و این دو نهاد دستگاه، خدمات زیادی را در قالب این همکاری‌ها به محرومین ارائه داده‌اند.

او افزود: ساخت ۶۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان استان ایلام نمونه بارزی از همکاری بسیار مطلوب کمیته امداد و سپاه پاسداران است و ما آمادگی داریم که پروژه‌های بیشتری را در این استان برای قشر محروم و نیازمند اجرایی کنیم.

حزنی ادامه داد: در زمینه تکمیل ۶۲ واحد مسکونی دیگر از فاز دوم برای مددجویان این استان آمادگی داریم و سپاه به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

او با تمجید از خدمات کمیته امداد استان ایلام در زمینه ساخت مسکن برای قشر محروم و نیازمند اظهار کرد: قطعاً اگر کمیته امداد نبود این مددجویان تا سال‌های سال صاحب مسکن مناسب نمی‌شدند.

مدیر کل کمیته امداد ایلام نیز در این مراسم بیان کرد: کمیته امداد و سپاه پاسداران به عنوان دو نهاد انقلابی خوشبختانه همکاری‌ و تعاملات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان دارند.

قنبر موسی نژاد افزود: یکی از این زمینه‌های همکاری ساخت ۶۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان با همکاری سپاه و کمیته امداد بوده که در دو فاز اجرایی شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.