مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۶۹۴ فرصت شغلی طبق گزارش سامانه رصد در استان ایجاد شده که ۴۰ درصد از تعهد سال جاری را شامل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیشترین اشتغال ایجاد شده  در شهرستان کرمانشاه با ۶ هزار و ۳۲۱ فرصت شغلی است تا به ۳۵ درصد تعهدات تاکنون عمل کرده باشد.

او ادامه داد: شهرستان‌های اسلام آبادغرب با ایجاد ۲ هزار و ۹۰ فرصت شغلی، صحنه با هزار و ۱۱۴ فرصت شغلی و سرپل‌ذهاب با هزار و ۴۷ فرصت شغلی نیز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

او بیان کرد: کنگاور، جوانرود، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و دالاهو هم دیگر شهرستان‌هایی هستند که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی در آن‌ها ایجاد شده است.

عزیزی با بیان اینکه جهادکشاورزی با ایجاد چهار هزار و ۶۱۴ فرصت شغلی و صنعت، معدن و تجارت با ایجاد چهار هزار و ۴۹ فرصت شغلی در رده‌های اول و دوم قرار دارند گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و راه و شهرسازی نیز دیگر دستگاه‌هایی هستند که از ابتدای سال جاری تاکنون بین یک تا ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

عزیزی در پایان گفت: در سند اشتغال استان کرمانشاه ایجاد ۴۷ هزار و ۳۰۸ فرصت شغلی پیش‌بینی شده که تاکنون ۴۰ درصد آن محقق شده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.