احداث همراه سرای بیمارستانی در سنندج آغاز شد

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: اجرای پروژه احداث همراه سرای مرکز پزشکی کوثر سنندج با همت خیرین آغاز شد.

مهدی علی مسیمر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: پروژه همراه‌سرای بیمارستان کوثر سنندج که بزرگترین مرکز درمانی، آموزشی و پزشکی ارجاعات تخصصی و فوق تخصصی استان است به همت خانواده حسینی نسب، به نیت و خیرات والدین متوفی و صدور مجوز‌های قانونی با طراحی زیر بنای ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه و ۱۸ واحد شروع شد.

او افزود: این همراه سرای بیمارستانی با ظرفیت ۳۶ تخت بانضمام سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و لاندری برای نظافت مستمر واحد‌ها مجهز خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت:با اجرائی شدن این پروژه در حال حاضر هر سه بیمارستان مرکز استان دارای همراه سرای بیمارستانی می‌شوند، بیماران و همراهان به همت والای خیرین سلامت ضمن حفظ کرامت، دغدغه محل اسکان نخواهند داشت.

مسیمر ضمن قدردانی از حسن نیت خیرین استان که با بهره‌مندی از صفت کریمانه خدای عزوجل روزی داشته‌اند و آن را در راستای رفاه و آسایش همنوعان هزینه می‌نمایند، تصریح کرد: عاقبت بخیری و طول عمر با عزت و سلامتی را از درگاه خداوند متعال برای بزرگ منشی این عزیزان تمنا می‌کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.