مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان از احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان کوثر سنندج به همت خانواده‌ای یک خیر نیک اندیش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدعلی مسیمر گفت: در حال حاضر سه همراه سرای بیمار در مراکز درمانی استان وجود دارد که یک مورد آن در بیمارستان بعثت و ۲ مورد آن هم در بیمارستان توحید سنندج ایجاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان کوثر سنندج به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان روزانه پذیرای تعداد زیادی بیمار از شهرستان‌های استان است که اکثر مواقع همراه دارند و وجود یک همراه‌سرا برای راحتی و آسایش این افراد در این مرکز احساس می‌شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان اضافه کرد: بر این اساس خانواده حسینی‌نسب از خیران سنندجی آمادگی خود را برای ساخت همراه سرای بیمار در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر اعلام کرد و تفاهم نامه ساخت این همراه سرا ما بین دانشگاه علوم پزشکی و این خانواده خیر منعقد شد.

وی یادآور شد: براساس این تفاهم‌نامه قرار است در فاز اول نسبت به احداث یک طبقه با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و در نظر گرفتن لابی و سویت‌های مستقل و تجهیز آن اقدام شود ضمن اینکه فونداسیون و ستون‌ها مناسب اجرای طبقات طراحی شود تا امکان توسعه آن در آینده نیز فراهم باشد.

مسیمر با بیان اینکه عملیات احداث این همراه‌سرا پس از فراهم شدن شرایط آب و هوایی آغاز شود، گفت: این خانواده خیر سنندجی علاوه بر احداث این مرکز، تاکنون مشارکت در اجرای پروژه انکولوژی بیمارستان بعثت سنندج، اهدای ماشین دیالیز ژاپنی به بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج و کمک‌های موردی دیگر را نیز داشته‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.