نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

هزینه‌های بزرگداشت غدیر در مسیر خدمت مومنانه صرف شود

آیت الله شاهچراغی ضمن تاکید بر ادامه کمک‌های مومنانه در سمنان گفت: هزینه‌های بزرگداشت غدیر در مسیر خدمت مومنانه صرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با اعضای ستاد غدیر و دهه امامت و ولایت استان ضمن اشاره به نعمت بزرگ غدیر برای مردم گفت: روز قیامت از نعمت غدیر از مردم سوال می‌شود که باید در مورد گرامیداشت غدیر هر چه در توان داریم انجام دهیم.

او افزود: باید از ۱۰ لغایت ۱۵ ذی الحجه، کمک‌ها برای بزرگداشت این ایام به مسیر کمک مومانه اختصاص داده شود.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: همه باید تابع ستاد ملی کرونا باشند زیرا شادی‌ها در این ایام باید هماهنگ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این ستاد باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: صداوسیمای استان همیشه در مسائل مختلف دینی همراه بوده و امیدواریم در موضوع بزرگداشت غدیر نیز این همکاری مطلوب را ادامه دهد.

حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صداوسیمای سمنان نیز در این جلسه گفت: باید جلسه‌ای در خصوص برنامه‌های ۱۵ روز شادی برگزار شود تا هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شود و صداوسیمای سمنان نیز  آماده همکاری کامل در این زمینه است.

او افزود: بخشی از هزینه‌های بزرگداشت این ایام باید اختصاص یابد به کسانی که خطبه غدیریه را حفظ کرده اند و حضور این افراد در تلویزیون و نشان دادن این حرکت جمعی می‌تواند مفید واقع شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.