مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف  ۲۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان و سراوان خبر داد.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در شهر‌های ورودی استان فعال کرده است.

او  ابراز داشت: در این راستا طی هفته گذشته ۴ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت متلاشی، ۷ دپو بزرگ سوخت کشف، ۵ دستگاه تریلی حمل سوخت توقیف و ۵ باک اضافه خودرو‌های سنگین حذف شد.

سردار قنبری بیان داشت: در مجموع طی هفته گذشته ۲۴۳ هزار و ۹۹۸ لیتر سوخت قاچاق شامل ۴۶ هزار لیتر قیر، ۷۱ هزار و ۸۲۲ لیتر گازوئیل، ۳۹ هزار و ۹۵ لیتر بنزین و ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت، و ۵۵ هزار و ۸۸۱ لیتر سایر مشتقات نفتی در شهر‌های زاهدان و سراوان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

او  عنوان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جوء از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در چابهار

با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ "چابهار" یک سارق حرفه‌ای سرقت خودرو شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخا مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲ حین گشت زنی در شهرک "گلشهر" به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مظنون شدند.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت در ایرانشهر می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: تیم گشت کلانتری ۱۲ بلافاصله خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ کیخای مقدم اظهار داشت: متهم که یک سارق سابقه دار است پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت خودرو اعتراف کرد.

او خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پراید

برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری پراید در محور "خاش- زاهدان " با یک کشته و یک مجروح خبر داد.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۶۵ محور خاش -زاهدان حوالی روستای" کهنوک"به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های از پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پراید برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و راننده پراید نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ پژو ۴۰۵ اعلام کرده است.

او  با توجه به دو طرفه بودن محور‌های استان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در "خاش"

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از توقیف ۳ دستگاه خودرو سوخت قاچاق خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم کوچک زایی  گفت: روز گذشته در راستای طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران یگان تکاوری خاش هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر خاش ۳ دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۷ هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" و "بنزین"کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطر نشان کرد: خودرو‌ها توقیف و ۳ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار