مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت : قرار است یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان در زمینه تولید پنل‌های خورشیدی در کرمانشاه سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار خارجی برای تولید پنل‌های خورشیدی در کرمانشاه خبر داد و گفت : رقم سرمایه‌گذاری این طرح نزدیک به ۳۲۰۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۳۵۰ میلیون یورو به صورت ارزی و مابقی از طریق تسهیلات بانکی و به صورت ریالی خواهد بود.

او گفت : در حال حاضر زمین ۱۰ هکتاری مورد نیاز برای احداث این پروژه در محل جاده روانسر تحویل سرمایه‌گذار شده و مابقی کار‌ها نیز در حال پیگیری است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه مراحل بعدی کار را شامل رایزنی برای اخذ تسهیلات بانکی و اخذ مجوز از سازمان سرمایه‌گذاری خارجی دانست و افزود: به نظر می‌رسد کار تجهیز کارگاه این پروژه ظرف سه ماه آینده آغاز شود.

خلیلی زمان مورد نیاز برای احداث واحد تولیدی پنل‌های خورشیدی و تکمیل آن را حدود یک سال برآورد کرد.

او ادامه داد: قرار است در همین هفته طرح توجیهی پروژه توسط سرمایه‌گذاران ارائه شود که در قالب آن جزییات بیشتر مانند میزان تولید و ... مشخص خواهد شد.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی را یکی از اولویت‌های استان برشمرد و افزود: در همین راستا رایزنی‌های متعددی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی انجام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.