صادرات از شرکت روغن‌سازی ایرانول آبادان پس از وقفه ای ۲ ساله مجددا آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهدی ساجدی‌زاده مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان با بیان اینکه صادرات از شرکت روغن‌سازی ایرانول آبادان به دلیل برخی محدودیت‌ها و تحریم‌ مدت ۲ سال متوقف شده بود افزود: با حمایت مدیر عامل شرکت نفت ایرانول صادرات روغن موتور از این شرکت بار دیگر آغاز شد.

او با اشاره به افزایش ۹درصدی ظرفیت تولید روغن موتور در آبادان نسبت به پارسال افزود : تولید ۶۰ میلیون لیتر روغن موتور در سال جاری در شرکت روغن سازی ایرانول آبادان هدف‌گذاری شده است.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت:به منظور جلوگیری از خام فروشی و در راستای منویات مقام معظم رهبری صادرات محصول نهایی روغن موتور در دستور کار قرار دارد و این شرکت به پایگاه صادرات روغن موتور تبدیل شده است.

ساجدی‌زاده افزود:با استفاده از توان متخصصان داخلی و ساخت قطعات مورد نیاز و تحریمی در داخل کشور اورهال کامل قسمت‌های این شرکت به دست متخصصان داخلی انجام و این شرکت با تمام توان در حال تولید است.

او گفت: اکثر واحدهای تولیدی در کشور با ورود ویروس  کرونا دچار افت تولید شدند ولی کرونا و حتی تحریم‌ برای شرکت ایرانول آبادان به یک فرصت تبدیل شد و موفق به افزایش تولید و صادرات شدیم.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان اظهار داشت: نگاه مجموعه و مدیر عامل شرکت ایرانول به شرکت روغن‌سازی ایران مثبت است و این نگاه افزایش تولید را در این شرکت به همراه داشت.

ساجدی‌زاده افزود: این شرکت با اینکه توانایی تامین روان‌کاری مصرفی صنایع و شرکت‌های داخلی را دارد ولی صنایع استان خوزستان از این توانایی هنوز به طور کامل استقبال نکرده اند.

او در ادامه به فعالیت های اجتماعی شرکت ایرانول آبادان در راستای مقابله با کرونا پرداخت و گفت: این شرکت در راستای مشارکت‌های اجتماعی ۴۵۰ میلیون ریال به متضررین کرونا در قالب تامین بسته‌های غذایی کمک کرده است و این کمک‌ها تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.