استاندار کردستان و جمعی از مسئولین شهری از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پروژه پارک ۲۰ هکتاری شهرک ساحلی و دگایران، پروژه احداث پارک ۲ هکتاری باغ ایرانیان در آبیدر، آسفالت و بهسازی محوطه آپارتمان‌های شهرک نگاردر دگایران، بهسازی وآسفالت بلوار انتظام، پروژه احداث زیپ لاین و پل معلق در کوه آبیدر از جمله طرح ها‌ی عمرانی است که استاندار و سایر مسئولین از آن‌ها بازدید کردند.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان دراین بازدید بر تسریع در اتمام این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها موجب برخورداری نسبی شهروندان از فضای سبز و رفع ترافیک سطح شهر می‌شود.

او افزود:طرح‌های عمران شهری سنندج بدون توقف با همراهی دستگاه‌های مختلف و با هدف افزایش رفاه مردم این شهر از سوی شهرداری در حال اجرا است.

حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج هم در حاشیه این بازدید با اشاره به احداث پارک  ۲۰ هکتاری حدفاصل شهرک ساحلی و شهرک دگایران گفت:این پارک شامل دیوار صخره نوردی، پیست دوچرخه سواری کوهستان و سالن آمفی تئاتر روباز خواهد بود.

او افزود: کاشت نهال و نورپردازی این پارک از اقدامات دیگر شهرداری است.

صیدی بیان کرد:بلوار انتظام ۱۸ هزار مترمربع مساحت دارد و با ۵ هزار و ۴۰۰ متر پیاده رو ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردارسنندج با اشاره به طرح کمربندی اسلام آباد گفت: این کمربندی در فاز نخست میدان امام رضا (ع) را به کمربندی اسلام آباد و در فاز دوم کمربندی اسلام آباد را به میدان ارتش متصل می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.