سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز درباره شایعه کرونایی شدن برخی از بازیکنان در جشن قهرمانی این تیم واکنش نشان داد.

فاطمه نورملکی سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جشن قهرمانی درون خانوادگی و شائبه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم عنوان کرد:  پس از کسب لوح، مدال‌ها و کاپ قهرمانی تصمیم بر این شد که با برگزاری جشنی در خور، مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان این باشگاه ترتیب داده شود که این امر با حضور بزرگان تکواندوی استان البرز، مسئولان استان و مدیران باشگاه با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و به نحو شایسته از قهرمانان، کادر فنی و مدیران تجلیل به عمل آمد.

نورملکی: برخی‌ها با بی اخلاقی به شایعه کرونایی شدن بازیکنان ما دامن می‌زنند/ به تصمیم فدراسیون تکواندو احترام گذاشتیم

برخی‌ افراد با بی اخلاقی به شایعه کرونایی شدن بازیکنان ما دامن می‌زنند

نورملکی درباره کرونایی بودن ۳ بازیکن تیمش عنوان کرد: این شایعه توسط یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که بنده صراحتا این اتفاق را تکذیب و رد می‌کنم. کاملا مشهود و محرز است که پشت این موضوع شیطنت و بی اخلاقی برخی افراد قرار دارد. باشگاه ما از ابتدای فعالیت خود، این حواشی و موانع ها را پیش بینی کرد و متناسب با شرایط، برنامه ریزی مطمئن و بی نقص مسیر را   ادامه داد که نهایتا منجر به قهرمانی تیم ما شد. تمامی اعضای تیم هم به این نوع رفتار‌های سخیف و غیراخلاقی  بی توجه هستند.

دوست داشتیم مسابقات لیگ ادامه پیدا می‌کرد

او درباره قهرمانی مشترک با تیم لوازم خانگی کن در جام کوثر بیان کرد: ما تمایل داشتیم که پرونده لیگ با برگزاری و اتمام مسابقات بسته  می‌شد، اما با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا ما تابع قوانین و مقررات  هستیم. فدراسیون تکواندو هم در خصوص اتمام مسابقات تلاش  خود را انجام داد و حتی پیگیری‌های لازم را  از طریق وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات انجام شد، اما با توجه به حساسیت موجود تصمیم به اتمام مسابقات و اعلام تیم‌های قهرمان گرفته شد که به آن احترام گذاشتیم.

با در نظر گرفتن چند مورد تیم فتح صدر البرز به تنهایی شایسته قهرمانی بود

او ادامه داد: تیم فتح صدر البرز اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد،   با ۳ ویژگی قهرمان لیگ برترمی شد. با توجه به اینکه تیم فتح صدر البرز به همراه تیم کن با تشخیص سازمان تیم‌های ملی به دلیل دارا بودن چند بازیکن در تیم ملی  ۳ بازی معوقه داشتند که با برگزار نشدن هفته پایانی در مجموع ۶ بازی برگزار نشد که اگر فدراسیون مسابقات نیم فصل را لحاظ می‌کرد که در کمال عدالت به اتمام رسیده بود، تیم فتح صدر البرز با اختلاف قهرمان نیم فصل شده بود. این موضوع مهر محکمی بر قهرمانی ما می‌زد.

برتری مقتدرانه تیم فتح صدر البرز برابر ساير حريفان کاملا مشهود بود

نورملکی افزود: با فاکتور گرفتن شرایط   فعلی، فدراسیون حتی اگر امتیازات مجموع نیم فصل  تا جایی که مسابقات برگزار شد را لحاظ می‌کرد، در این صورت  باز هم تیم فتح صدر البرز در مجموع امتیازات و تفاضل پیروزی قهرمان لیگ بود. در سومین مورد اگر شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که مسابقات برگزار می‌شد و به اتمام می‌رسید، تیم فتح صدر البرز از ۶ بازی ۵ بازی بسیار آسان  برابر تیم‌های پایین جدولی داشت و یک بازی با تیم کن  انجام می‌داد که با برنامه‌ریزی‌هایی که باشگاه تدارک دیده بود قطعا مثل دور رفت پیروز میدان بود، اما تیم‌های کن و اسپریچو باید در هفته‌های پایانی مقابل تیم‌های داتیس یزد، دانشگاه آزاد و رو در روی هم بازی می‌کردند که باز هم شرایط فتح صدر را برای فتح سکوی قهرمانی آسان‌تر می‌کرد.

نورملکی: برخی‌ها با بی اخلاقی به شایعه کرونایی شدن بازیکنان ما دامن می‌زنند/ به تصمیم فدراسیون تکواندو احترام گذاشتیم

به قهرمانی در لیگ مطمئن بودیم

سرمربی فتح صدر درباره جلسه هم اندیشی برای اتمام مسابقات  لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: در روز جلسه فقط من حضور داشتم و مدیران باشگاه به دلیل اطمینان کامل از قهرمانی تیم و با توجه به مواردی که پیشتر عنوان کردم، در این جلسه حضور نداشتند. لذا باشگاه هم به تصمیم فدراسیون کاملا احترام گذاشت، چرا که تمامی تیم‌ها در طول فصل کنار یکدیگر جمع شدند تا به ورزش و جوانان خوش آتیه این مملکت در رشته تکواندو خدمت کنند. به حواشی اصلا اعتقادی نداریم، چرا که حواشی قدرت تمرکز و حرکت تیم را برای رسیدن به اهداف نهایی دچار مشکل می‌کند.

او در انتها گفت: انشاالله با گستردگی فعالیت این باشگاه در فصل آتی بتوانیم مانند فصل گذشته موفق عمل کنیم. همچنین برای تیم‌هایی مانند لوازم خانگی کن، اسپریچو و داتیس یزد آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار