فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر از آن ها در این شهرستان خبر داد.

دستگیریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری کوپ تابعه به مدت یک روز در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح، ماموران پلیس توانستند ۴ خرده فروش مواد مخدر و یک نفر سارق را دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز از آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ اصانلو گفت: از دیگر دستاورد‌های این طرح یک روزه می‌توان به کشف یک دستگاه سواری پراید مسروقه دارای سابقه سرقت از کرج، کشف ۱۴۲ گرم تریاک ۵۱ گرم هروئین، ۱۱ گرم شیشه و دستگیری یک نفر سارق اشاره کرد.

فرمانده انتظامی سلطانیه با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و تصریح کرد: طرح‌های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.