با هدف کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹، یک باشگاه بیلیارد در شهر قیروکارزین به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد آزادی کارشناس مسئول واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین،گفت: با هدف کنترل شیوع بیماری کووید۱۹ و با تصویب ستاد مبارزه با کرونا قیروکارزین، تمام اماکن ورزشی تا عادی شدن اوضاع تعطیل هستند.

او، بیان کرد: این باشگاه بیلیارد در شهر قیروکارزین، قوانین و دستورالعمل‌ها را نادیده گرفته که با هوشیاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن و تربیت بدنی شهرستان، شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

آزادی تصریح کرد: مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف تامین سلامت جامعه ارائه می‌شود که همه باید با رعایت این قوانین، به نهادینه شدن فرهنگ سلامت در بین افراد جامعه کمک کنیم.

کارشناس مسئول واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین ادامه داد: مشارکت مردم در کنترل بیماری کووید۱۹، کمک بزرگی به مجموعه بهداشت و درمان است.

او، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰، در ارتقاء سلامت خود، خانواده و جامعه با مجموعه سلامت همراهی کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار